Prekių pristatymas ir grąžinimo sąlygos

Prekių pristatymas ir atsiėmimas

  • Prekės dažniausiai yra pristatomas per 3-5 d.d. Nuo apmokėjimo datos, nebent sutarta gavimo data.

  • Jei neturime užsakytos spalvos, būsite informuoti kiek tai gali užtrukti, jei Jūsų netenkins terminas, grąžinsime pinigus į Jūsų sąskaitą.

  • Prekes nemokamai galima atsiimti adresu Balbieriškio 24, Kaunas. Susitarus iš anksto, kadangi ne visas prekes turime savo sandėlyje.

    Prekių grąžinimo sąlygos

  • Įsigijus prekes internetu Jūs turite teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties. Apie tai turite pranešti per 14 dienų nuo atsiskaitymo už prekes dienos.Tinkamos kokybės prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių“ nustatyta tvarka, nebent sutarta kitaip.

  • Jeigu prekės grąžinimo priežastis yra netinkama prekės kokybė, prekė yra pakeičiama arba grąžinami už ją sumokėti pinigai.

  • Gražinamos kokybiškos prekės negali būti pažeistos ar praradusios savo prekinę išvaizdą.

  • Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: prekė turi būti pirkėjo nesugadinta; tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus; prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta; pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas vadovaujantis LR Civilinio kodekso 6.228-10 ir 6.228-11 straipsnių numatyta tvarka.Gavę siuntą ją atidžiai apžiūrėkite, ar nepažeista pakuotė. Jeigu pastebėjote, kad pakuotė pažeista, apie tai būtinai informuokite kurjerį, kad pažymėtų pristatymo dokumente. Ir nedelsiant informuokite mus, mes išspręsime kilusias problemas.Jeigu pastebėjote, kad prekė turi trūkumų, nufotografuokite, atsiųskite mums nuotraukas ir aprašykite.

  • Pirkėjas praranda teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą, jeigu prekės buvo sugadintos dėl pirkėjo kaltės;Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

  • Prekių grąžinimas ir keitimasParduotų prekių trūkumai yra šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.Norėdamas grąžinti prekę (-es), Pirkėjas turi informuoti Pardavėją el. paštu. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais);prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos ;grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir garantinį taloną.Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

  • Grąžinamas prekes Pirkėjas gali pristatyti pats arba užsakyti transportą grąžinimui savo lėšomis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis 2014 m. Liepos 22 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 738 patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

  • Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.